Általános irodai adminisztrátor (FEOR-4112)

Cégünk, 1997. óta működő, megbízható, stabil, magyar tulajdonú vállalat. 
Folyamatos bővülésünk eredményeként munkatársakat keresünk teljes vagy részmunkaidőben a következő pozícióba:

 

Általános irodai adminisztrátor (FEOR-4112)

Feladatok:

Vevői megkeresések kezelése, partnerek telefonos és elektronikus elérése, ajánlatok előkészítése, megrendelések rögzítése, dokumentumok elő- és elkészítése a vállaltirányítási rendszerben, szerződés nyilvántartás kezelése, kereskedelemmel, beszerzéssel összefüggő egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

Legalább középfokú végzettség, számítógépes ismeretek (Windows, Office), önállóság/rugalmasság, jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, precíz/pontos/önálló munkavégzés, megbízhatóság, lojalitás

Előny:

Értékesítésben/beszerzésben szerzett tapasztalat, angol nyelvtudás

Amit kínálunk:
Betanítás, folyamatos képzések, versenyképes jövedelem, cafeteria juttatások, bejárási támogatás, hosszú távú/stabil/munkahely, modern/tiszta munkakörnyezet

Munkavégzés helye:
Sóskút, Ipari Park  3508/65 hrsz. (M7-es autópálya mellett) bővebb információ: www.szenzortechnika.hu

Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy küldje el részünkre fényképes önéletrajzát
tundenagy@szenzortechnika.hu email címre

Csatlakozz hozzánk: Facebook